دانلود آهنگ جدید غمگین

آهنگ جدید با ریتم غمگین عاشقانه به همراه تکست ترانه آهنگ غمگین میتوانید با لینک مستقیم دانلود کنید

دانلود آهنگ جدید غمگین

آهنگ جدید با ریتم غمگین عاشقانه به همراه تکست ترانه آهنگ غمگین میتوانید با لینک مستقیم دانلود کنید

دانلود آهنگ پویا به نام آدم و حوا

آهنگ  جدید پویا به نام آدم و حوا

Pouya – Adamo Hava

دانلود آهنگ جدید

متن ترانه پویا به نام آدم و حوا
اگه گفتم کنارم باش
نه خواهش التماسم بود
اگه راهمو گم کردم
فقط به تو حواسم بود
برام زیباترین لحظه کنارت زیر بارون بود
عذاب هر گناهی با کنارت بودن آسون بود
همیشه مقصدم بودی تو هر راهی که افتادم
واسه یه لحظه آرامش به هر طوفانی تن دادم
به دنیا اومدم شاید که یک عمر عاشقت باشم
منو غرق خودت کن تا تو آغوش تو دریا شم
تو که دلشوره میگیری یه دنیا زیر و رو میشه
نه با آدم نه با حوا جهان با تو شروع میشه
تو که دلشوره میگیری یه دنیا زیر و رو میشه
نه با آدم نه با حوا جهان با تو شروع میشه
به یاد پرسه دیروز رو خط چین خیابونم
به شوق چتر آینده ات هنوزم خیس بارونم
تو نیستی پیشم هر روز ترک میخوره تصویرم
یه فکری واسه بغضم کن که قبل از مرگ میمیرم
تو که دلشوره میگیری یه دنیا زیر و رو میشه
نه با آدم نه با حوا جهان با تو شروع میشه
تو که دلشوره میگیری یه دنیا زیر و رو میشه
نه با آدم نه با حوا جهان با تو شروع میشه

دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام فرهاد

 دانلود آهنگ مهدی احمدوند بنام فرهاد

Download New Music Mehdi Ahmadvand – Farhad
متن آهنگ جدید مهدی احمدوند بنام فرهاد :
الان که وابستت شدم میذاری میری الان که میخوامت ازم بیزاری سیری
الان که دنیای تو دنیامو عوض کرد الان که مجنونم کجا میذاری میری
بیچاره فرهاد بیچاره شیرین بیچاره من با این حال غمگین
بیچاره لیلی بیچاره مجنون بیچاره من که دادم به پات جون
دیگه این رابطه در حال فروپاشیه دو سه روز بی خبری اسمش فراموشیه
تو بری من باید از خونه و این شهر برم کجا از دست غمت فرار کنم در برم
الان که وابستت شدم میذاری میری الان که میخوامت ازم بیزاری سیری
الان که دنیای تو دنیامو عوض کرد الان که مجنونم کجا میذاری میری
دردو از هر سمت نوشتم باز درد شد الان که قلب من از احساس تو طرد شد
من از همون سمتی که شونت تکیه گام بود خوردم زمین و قلبم اون بالا پرت شد
زندونه زندگی زندونه این خونه حال منو میدونه عشق تو درد بی درمونه لبریزه لعنی پیمونه
گفتم بمون قبول قبول گفتم بمون نموند نموند پرنده های عشقو از رو شونه های من پروند
گفتم که بودنت دواست با اینه هرشبم دعواست هزار شبو خیال تو امشب یکی از اون شباست
الان که وابستت شدم میذاری میری الان که میخوامت ازم بیزاری سیری
الان که دنیای تو دنیامو عوض کرد الان که مجنونم کجا میذاری میری
دردو از هر سمت نوشتم باز درد شد الان که قلب من از احساس تو طرد شد
من از همون سمتی که شونت تکیه گام بود خوردم زمین و قلبم اون بالا پرت شد

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی به نام زندگی جونم

 دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی بنام زندگی جونم

Download New Music Alireza Talischi – Zendegi Joonam
ترانه و موزیک: علیرضا طلیسچی , تنظیم: حامد برادران
متن آهنگ جدید علیرضا طلیسچی بنام زندگی جونم :
درست تویی که تونستی منو درست کنی دیگه هیشکی تو دلم به جز تو نیست به جز تو نیست
تو قلبمی عشق من شدی خودت بخوای نخوای عشق من فقط خودت به من میای به من میای
خود ماه انقد ماه نیست که تو انقد ماهی دیگه هیچوقت با هیشکی نمیشه
میمیرم من بی تو توی قلبمی تو یکی چقدر میتونه زندگی شه
زندگی جونم من بدون تو یه لحظه ام نمیتونم قبل تو یادم نمیادش نمیدونم
تو منم عین خودت کردی که دیوونم که دیوونم
زندگی جونم من بدون تو یه لحظه ام نمیتونم قبل تو یادم نمیادش نمیدونم
تو منم عین خودت کردی که دیوونم که دیوونم
دیدم که میگم بعد تو کسی ام قد تو جا وا نکردش تو دلم
اینو راحت بگم قفلم رو حسایی که من با دلم بهت دارم بهت دارم
هیشکی برام مثل تو نیست تو که باعث شدی چشمامون هیچ جایی نره چقدرم بهتره
اینجوری حال هردومون تورو دوست دارم دوست دارم
زندگی جونم من بدون تو یه لحظه ام نمیتونم قبل تو یادم نمیادش نمیدونم
تو منم عین خودت کردی که دیوونم که دیوونم
زندگی جونم من بدون تو یه لحظه ام نمیتونم قبل تو یادم نمیادش نمیدونم
تو منم عین خودت کردی که دیوونم که دیوونم

دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام یارم باش

 دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده بنام یارم باش

Download New Music Mohammad Alizadeh – Yaram Bash
ترانه و موزیک: سینا پارسیان , تنظیم: میلاد ترابی
متن آهنگ جدید محمد علیزاده بنام یارم باش :
عزیزم عاشق باش مث من وقتی برات میمیرم
تو فقط لب تر کن بگو خوشبختی برات میمیرم
عزیزم عاشق باش دو روز دنیا سریع طی میشه
من یه روز دنیامو به پات میریزم یعنی کی میشه
یارم باش اگه میتونی کنارم باش
همه ی دار و ندارم باش عاشق برق تو چشماتم
چه خاطره ها که ندارم باهاش نفس دل بی قرارم باش
من اگه به کسی بگم عشقم بود و نبودمو میذارم پاش
تو کی بودی که من موندم تو کارت دوباره
همه چیزم شدیدا بستگی به تو داره
دلم پر میزنه اسمت میاد آدم حیفش میاد تا تو اینجایی بخواد
یه لحظه م چشماشو رو هم بذاره وای دوباره
یارم باش اگه میتونی کنارم باش
همه ی دار و ندارم باش عاشق برق تو چشماتم
چه خاطره ها که ندارم باهاش نفس دل بی قرارم باش
من اگه به کسی بگم عشقم بود و نبودمو میذارم پاش